مگــــــه با تو بـــــــد بودم
مگـــــــــــــــه بـــــــــــــا تــــــــــــــو بــــــــــد بــــــــــــــودم

 

از حالا دیگه تو واسه م غریبه شدی

از حالا نمی تونم تو رو عاشق بدونم

 

تو حال منو دیدی از من تو بریدی

از این همه احساس و از این همه عشقم خجالت نکشیدی

 

از حالا دیگه تو واسه م غریبه شدی

از حالا نمی تونم دیگه یادت بمونم

از حالا فقط با خاطراتت سر می کنم

از حالا نمی تونم تو رو عاشق بدونم

 

مگه با تو بد بودم

مگه تو رو رنجوندم

مگه عشقم بهت کم بود

مگه قلبتو سوزوندم

 

از حالا دیگه تو واسه م غریبه شدی

از حالا نمی تونم دیگه یادت بمونم

از حالا فقط با خاطراتت سر می کنم

از حالا نمی تونم تو رو عاشق بدونم







برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: